středa 27. ledna 2010

Elie Saab

Tato libanonská módní značka představila svou novou,,snovou´´kolekci. Musím uznat,že ,,velké večerní´´ od Elie jsou úchvatné. Recenzujte samy:)
P.S. Závěrečné defilé mě naprosto uchvátilo. Tolik krásných šatů:)













8 komentářů:

  1. musim suhlasit.Ona ma tak krasne saty!!!A este k tomu aj nositelne....raz take budem mat:)

    OdpovědětVymazat
  2. breathtaking! I hope you can check out The Fashion Smoke and follow us too :)

    http://thefashionsmoke.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že Saab je opravdu super co se takovýchto šatů a i svatebních týče. Ale jedna věc, dost podstatná: JE TO MUŽ, Elie není žena! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju to! Vždycky jsem návrhy od Saab milovala!!!

    OdpovědětVymazat
  5. jak pokračuje tvoje výroba z Fima??:)

    Nicol/delete-you.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné. Vybrala bych si :) :D

    OdpovědětVymazat
  7. rozhodně jsem se odradit nenechala, jen jsem změnila "domov":)
    na naušnice jsem moc zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  8. O takových šatech jsme jako malá snily každá, co? Prostě princeznovské.

    OdpovědětVymazat