středa 27. ledna 2010

Co se děje?

Není to tak dlouho, co jsem psala od Karlu Lagerfeldovi jako o panu návrhaři. Ale teď, co jsem viděla jeho novou kolekci mám pochyby. Mám ještě talent? Může nám ještě něco předvést? Nevyčerpal se? Jsem velmi zvědavá, jak kolekci zhodnotí média a kritici.
Popravdě jsem zklamaná, jak chováním Karla k médiím tak teď touhle kolekcí.
A co vy myslíte?Může si dovolit takovou minelu?Je to jen 1 kolekce,která se nepovedla?

Zde přidávám link, zde je jeho nová kolekce :

http://www.novinky.cz/zena/styl/190342-modni-guru-karl-lagerfeld-predstavil-kolekci-na-jaro-leto-2010.html


2 komentáře:

  1. ale zase netreba to brat az tak krticiky..ta prehliadka nie je az taka hrozna..mne sa pacia hlavne tie ucesy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mno mě možná jen ty účesy :(

    OdpovědětVymazat